-

Jag kommer bombadera min blogg ikväll.
Jag har panik! Riktig jävla ångest. Inte ens min äckelmedecin hjälper.
Jag behöver hjälp.
Fan vad jag saknar mitt hjärta. Jag har panik efter han.
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag är sämst på kärlek. Jag älskar känslan och vara kär.
Det bubblar så underbart i magen och kittlas. Men just nu har jag panik.
Jag är livrädd och bli lämnad. Även fast jag skriker ut mig saker jag inte menar!!!
Jag är livrädd. Jag vill vara med han, dag in dag ut.

Men nu kör vi space ifrån varandra (?).. Ingen lust. Gah!
HEIPA


Kommentarer
Postat av: gabriel

space o space.. vi tar en dag i taget <3 för vi ska ju vara i resten av våra liv tillsammans. <3

2012-04-09 @ 00:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0