1 april

APRIL APRIL, JAG KAN LURA ER VART JAG VILL!
på tal om ingenting, så älskade jag första april när jag var liten.
man kunde driva hela dagen utan att folk blev sura.
idag har jag inte lurats alls :( och nu ska jag vänta ett helt år innan det är lagligt!
Gaaaahh, dåligt gjort kija. hihi
ibland får man vara barnslig!


Jag blir riktig funderare såhär på kvällstid. Blev nästan lite tårögd nu när jag vet
att jag inte kommer träffa hjärtat på evigheter. Inge vidare.
Han är den enda för mig, jag undrar hur många tusen rader jag har skrivit här
om honom. Men han är den, som får mitt hjärta och slå snabbare och långsammare
på samma gång!

Min mysiga pojke <3 

På onsdag bär det av till Papi, skönt och komma bort från HAPPYFAMILY haha -.-
ska nog vara där tills torsdag eller fredag kväll.. Vet inte riktigt!
Honom har jag också saknat. Han när han är bra! Min pappa är bra.
Gud jag är positiv ibland haha :D Såna här kvällar borde jag ha oftare!
Har väldigt stor lust och träna, märker hur bra saker börjar gå där med rökstoppet också.
Över 6 veckor rökfri ;-) Och min kondition är påväg och bli bäst!
Blir mer och mer resultat på bättre kondition varje gång. hihi.
Nu blir det ett väldigt långt onödigt inlägg. Men shit the same, min blogg ;)

HAHA!
jag hoppas Gabriel kan ko mma och pussa mig godnatt.. :(
Nu säger jag heippa.

Nu blev jag ledsen i ögat, kommer aldrig kunna somna utan en godnatt puss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0