111111

Har ingen bra rubrik. Sitter och kollar runt lite på internet.
Jag vill sätta i löshår, proffesionellt till sommaren! Något att spara till, lägger gärna
ner 2000 på hår, som håller ca 4 månader i håret än och kastas med slitet hår som ruttnar direkt :P
Haha, sen vet jag vad jag ska önska mig till min 18årsdag!
Operera kindbenen eller hakan, grymt och få form på ansiktet. Haha, har kolla lite för och efterbilder och fetttttttt sexig man blir! Smask.
Sen vill jag förstora tuttarna, förmiska fötterna och händera, lasra bort allt hår på kroppen. förstöra läpparna. förminska händerna, ta bort fett på benen och magen, ta bort 2 revben, osvosvosv..
Hahahahah listan är lång innan jag är nöjd! :(
Jaja, men tänker inte se ut som en barbie så kommer inte göra något av det där.
Haha har dessutom inte miljoner för de heller :(
Och om jag hade, hade jag helldre köpt massa kläder och skor!!

Nej men något jag verkligen vill göra är hakan/kindbenen, fötterna och mina tuttar!
Sen är det topmodel nästa! ;-) Haha driver.
Är lite trött och HOPPAS mitt hjärta kommer hit....


Kommentarer
Postat av: din gabriel

förlåt för att jag inte kom :(

2012-04-09 @ 04:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0