3 April

Tjeeenatjena! ;-)
Brun och glad tjej. Insåg precis en sak, jag bytte sängkläder för max 3 dagar sen och nu
ska dom bytas igen.. JÄVLA BRUN UTAN SOL. Man ska icke sova med det!
Idag ska jag ta det lugnt hemma, sen åka och träna. YEY! Springa bort massa fett!
Och göra mina rumpövningar :$

Min pojke är fortfarande på kryssning. Hoppas han har kul eller något :)
Mestadels hoppas jag att han satt i hytten, helt själv. Utan någon!! Hela kvällen.
Och satt och kolla på en bild på mig :)
Men det är ju som sagt inte så troligt. Men det kunde vart, ifall jag hade en sån pojk. Haha :(
Men han är bra <3

Funderar på och slänga in en bild från right NOW liksom. Men vet inte om jag vågar.
Ser ut som en påse skridskor. mhmm, flodhästvarning ;-)
Nu kom min dåliga humor om andra människor fram. icke bra. :/ Äsch. synd om dom!
Jaja.
Nej fick inte bli någon bild. Slog på camen och såg en varelse jag aldrig träffat på förut.
Så jag dricker mitt te utan att ni får se en bild på det. Härligt!


gammalbild!
 te <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0