APRIL

Hejsan hoppsan alla glada och inte lika glada.
Jag tillhör dom mega glada iallafall. Mitt hjärta kom hit igår, som jag absolut inte trodde
han skulle. Så vi myste i soffan och kolla lite teve, sen fick jag somna bredvid honom
och det bästa av allt, vaknade jag bredvid honom också. NO SHIT! haha :(

Nu sitter jag hemma och väntar på att alla socgubbar och soctanter ska komma hit
och så kommer min ÄLSKADE mami! :D
Så ska vi ha möte. Hoppas det går toppen, som på snoppen!
Värsta gangster rimmaren jag är idag. YAO MAKA FLAW!


Jaja, idag bär det av till papsen. Ska äta god mat och umgås med papi och willi!
Härligt!
Ni får ha en grym dag.
Har med kameran hem till Strängnäs så bilder blir det :D
PYSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0