Blir tårögd

Åh.
Jag säger att jag saknar mycket. Ofta. Men det här, gör ont i hjärtat. Ont på riktigt.
Tänkte på en grymt fin vän till mig. Som jag inte haft kontakt med senaste året
och hennes underbara fina pojke!
Kollade på bilder, vad fina dom är.
Det är en person jag ser upp till så oerhört mycket. Jag ser upp till hennes mod och styrka
att gå igenom motgångar, med ett leende. Stå högre än dom som försöker få ner henne.

Jag önskar henne all lycka i världen och hoppas att en dag jag kan få se dom, umgås med
dom på samma sätt som förut. För lill pojken delar endå mitt blod <3 Och blod är alltid tjockare än vatten!
Jag ska se till och börja uppskatta honom och dom! Jag behöver min familj. För dom försvinner aldrig.
Oavsett avstånd!

Hejppa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0