Godmorgon!

Sitter och äter Start muslie med vaniljyoghurt. NAMNAM!
Somnade lite efter 2 inatt så är ju inte så pigg. Är iaf klart och ska börja röra
mig mot bussen strax. Ska ta en tupplur där ;-)

Grymt skönt och vara utan smink faktiskt..
Är ju endå brunn idag.
Badade i brun utan sol innan jag la mig. Som vanligt blev det inte så bra på min kudde.
Men jaja, kroppen ser okej ut och ansiktet med. Inga fläckar! Goooo kija :D

Idag ska jag träffa mitt hjärta och pussas med honom och umgås.
Ska köpa ny bikini så jag har någon alls. Sen blir det iväg och bada med hjärtat.
Hihi, älskar och umgås med honom.
Han är grym <3
(men inte sådär vanligt grym, utan extremt jätte grym!)

Nu får bilder sen. Jag orkar inte lägga ut dom haha. Haft ingen tid eller lust :(
Ha det grymt!

Btwwwww, ska tatuera mig snart :D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0