I believe

Söndag, kära söndag <3
Hemma, blev ingen bio. Kanske lika bra!
Ska ha en grym vecka, ska göra saker jag vill. Har pratat med malthe och ska
fixa en tatuering. Ska ta ut mina pengar och jobba häcken av mig imorgon så ska jag köpa
kläder. Jag ska göra i ordning mig hela veckan och känna mig finast i världen! Haha
I helgen ska jag rocka fredag med Johanna och blir nog utgång om jag kommer ut ;-)

Det är så sant, what dosent kill you make you stronger.
Jag ska bli starkast! Jag ska inte låta någon skrämma mig. Jag kan vad jag vill, jag kan göra allt jag
vill. Jag är grymmast i hela världen. Jag är bäst på och vara mig själv.
Även fast vissa inte tål att jag är mig själv, så är jag så jävla bra!
Självförtroende-pepp kija!

Nu ska jag hoppa ner i påskägget och äta upp det inifrån. :$
Sen blir det stenhård träning hela veckan, nu jävlar ska jag få snygg kropp till sommaren.
Blir och beställa en bikini också! Så jag har något till stranden. 


den som inte tål mitt värsta jag, är inte värd mitt bästa jag.








kija kööpikkä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0