I dont do drugs, i am drugs

Goooodmorgon!
Ligger med hjärtat och kollar på "the green mile" så sjukt bra film. Blir jätte ledsen 
av den filmen. Haha :( Han är så söt. Värsta hjärtat han har..
Ska tatuera mig idag, men vet inte om det blir av.. Får se. Hoppas på det iallafall !
Jag vill göra tusen tatueringar just nu. Har så många idéer i mitt huvud. Yey! 

Hade iallafall en grym lördag. Jobbade och slet hela dagen, haha. Åkte hem gjorde i ordning mig 
och fick skjuts till hjärtat. Fixade lite, sen plocka vi upp mina fina vännor Josefine & Carro och åkte tillbaka 
hit och förade. Sen drog vi vidare på fest i gamla stan och fick skjuts hem vid 4 inatt tror jag..
Tack snälla mackan! <3
Slänger in nån bild från igår. Hade ingen kamera med mig! :(

JAAAAAAAAAAAAAAG VANNN!!!! :D

fina vännen min <3 i love u massvis

Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppa på hjärtat.. För jag ska åka hem idag. 
Sugit! :( Uashh.
Ha en bra söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0