I just to dream about boys who treat there girls right..

Hej.
Sitter uppe och har massor och fundera på, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Har panik. Mitt hjärta slår i 200. Det gör ont från tårna upp till huvudet och jag är
förvirrad av allt som händer. Jag vet inte längre vad jag ska ta mig till..
Jag är helt slut. Jag är helt förstörd av det här.
Nu har jag ingen lust, nu skriver jag av mig vad fan jag vill här.
Jag vill inte bli behandlad som någon "som alltid kommer vara där" jag vill inte.
Jag vill inte vara sårad, jag vill inte bli sårad. Det är det enda jag ber om, inte bli sårad.
Nu sitter jag här. Borde egentligen va svintrött av mina medeciner, men inte blir jag det.
Nu är jag jätte pigg och har tusen saker och lista ut..
Ush!

Jag är så trött på mitt liv just nu, så trött på allt. Så trött på alla. Så trött på det som kallas
familj så trött på det som kallas kärlek.
Äkta kärlek kan inte finnas! Jag vet inte i något förhållande där det finns trogenhet längre.
Ingenstans. Jag säger inte att jag har varit bäst. Men nu har jag lärt mig.
Det finns inte. Fanfanfanfan.
Tack för mig. Jag har ingen lust. Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0