iN MY bRAaiiN

Jag ville sova ett tag alldeles snart.
Drömma en sån här grym dröm. Där jag bor hemma, med min älskade mor. Som förut.
Att min bror bor i rummet bredvid, som han alltid gjort. Att min fina pojkvän ligger i sängen och pussar
mig godmorgon. Att han älskar mig för den jag är och är stolt över mig.
Att min mamma och jag får precis samma realtion som förut!
Att min bror kom hem igen, visade samma kärlek när jag va liten. Kramade mig när jag va rädd för mörkret.

Jag bara uppskattar mina fina vänner just nu, fan vad grymma dom är.
Ni är dom enda som aldrig varit ormar mot mig. Tack!
Alltid ställt upp och hjälpt, vad för problem jag än haft.
<3 Ni finns där när jag behöver er som mest!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0