Inte svårt och vara bra, när det är så enkelt och vara dålig.

you can't change what already happened, so don't waste your time thinking about it
små tänkvärda ord till lilla mig!

Ja, som ni nog sett. Ni som läser min jätte intresanta blogg förtillfället.
Hur fan stavas intresanta, är det intresanta eller intressanta? Båda ser fel ut!
Har haft min lilla paus härifrån, likaså jag har haft min paus ifrån min pojkvän, min mamma
och dom flesta!

Har hunnit grubbla en hel del den här tiden, gråtit som jag aldrig gråtit förut, skrattat
tills jag fått ont i magen och bara brytt mig alldeles för mycket om alldeles för små saker.
Man måste vara sämst för och bli bäst!
Men nu är jag tillbaka. Tillsammans med min kära Gabriel, som inte alls va meningen att vi
skulle ha ett långt break. Men något jag behövde. Allting känns grymt nu!
Nya möjligheter, nya tag på livet, nya syner, ny kärlek.
Har varit och kasta in CV.et hos ett par cafér också. Några tog emot det med hjärta och lovade
och ringa direkt det behövdes! Ser man sig själv som anställd? Hm. Nej inte än. Ta inte ut lyckan nu.
För då blir jag förbannad sen!

Har köpt en hel del kläder sen sist som jag lovat och lägga upp! :(
Och igår blev det tillskott i garderoben igen, en ny blå kavaj, 2 genomskinliga tröjor (1 med blommigt mönster och en som va beige/grå) och en tubtop kort med paljetter från Gina!
Klickade hem ett par skor som kommer nu i veckan och på fredag ska jag beställa nytt löshår.
Nya grejer, nya möjligheter.
Jag hoppas ni fortsätter läsa. Jag har faktiskt fan 89 läsare om dagen när jag väl skriver
och lite över 100 klick,
STOLT!
 Men nu har det börja bana neråt!
Ge mig lite tid sötnosar!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0