Keep it classy, never trashy, just a little bit nasty.

Hej.
Ja, har inte skrivit. haft en konstig helg. Har massa kläder och visa upp
sen min shopping och mina gudomliga skor. :)
Tog ett par öl i lördags, slutade med fest haha, som inte slutade så bra.
Men kunde ha haft en grym kväll! Jaja, vaknade upp på lördagen brevid han som då
va min pojkvän. Men nu ska vi vara vänner ett tag framöver. Få se hur saker och ting slutar.
Jag älskar honom, med hela mitt hjärta. Kommer aldrig sluta göra det.
Men nu behöver jag tänka på mig själv och se så inte jag står där sårad i slutändan.
Upp till bevis!
Jaja, hade en bra lördag med Gabriel. Vi umgicks och åt god mat osv!
Sov kvar hos honom ennu en natt och umgåts idag med.. Känns lite skumt men endå inte. Haha
konstig känsla!
Nu är jag hemma och väntar på tacos! Namnam.

Btw. Är man inte världens bästa, städade hela Gabriels gaderob idag. GAH, har killar så där jävla mycket kläder? Fint som fan blev de :D Dutti!
Måste till ikea och köpa en klädhängare till mig. Börjar bli för fullt i mina garderober också. Haha :(
Ni får ha de grymt.
pUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0