Måndag

Jobbat ca 5 timmar idag, har flyttstädat och gjort golv. Händig flicka!
Tjänar ca 200 i timmen, så fick lite över 400. Tog 400 själv och resten lägger jag undan
till mormor, där hon har sparat till mig tills turkiet! Yämyäm. <3

Imorgon blir det skön dag. Ska till skolan, sen ska jag träna häcken av mig!
Ska förbi pandouro, och köpa nitar och sen förbi någon affär och köpa sandpapper.
Ska hämta mina jeansshorts. Eftersom jag aldrig vågat använda shorts, har jag köpt
och lämna dom bara :( Men nu jävlar ska det bli igång med träningen så jag vågar
gå med shorts i sommar!!! Ska leta snygg bikini och en topp.
Gahh, har 1000 kronor kvar. Måste jobba :(
Gah, juste ska söka jobb nu. Ha de gött flickor och pojkar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0