Mr.You. I wanna be perfect!

Det finns alltid lite ärlighet bakom ”jag skojar bara”.
Lite kunskap bakom ”jag vet inte”.
Lite känslor bakom ”jag bryr mig inte” och lite smärta bakom ”det är lugnt”.


Sitter fortfarande kvar vid datan.. Längre kommer jag inte.
Tröstäter mig med godis. Så får banta hela helgen. Börjar få värsta ångesten för min mage.
Den ska bli platt och fin! Nu jävlar.
Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp tvätten.
Sen ska jag dra i mig en bunt sömnisar <3 Vad skulle jag göra utan er mina små rosa?
Haha, låter helt galen. Men det är jag såhär på kvällkvisten. Lite rund om huvudet
om någon förstår hur jag menar.
Säger aldrig något intressant. Det är för jag har ett helt jävla ointressant liv. Måste göra kaos
så jag har något och skriva om, dra upp gamla sår. Starta nya rykten. Skaffa mer ovänner.
Jag vet inte, jag vill göra något Galet. Impulsivt!

Jag vill måla hela världen i en färg och lura alla att de är en annan.
Jag vill ha makten att förstöra någons liv. Just nu vill jag bara få folk och må dåligt
så jag kan må bra!
Haha.. Nu får jag sluta. Bry er inte om vad jag skrivit. Bara strunt. Som behöver komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0