På väg till Gymet

Eller aa inte påväg än, men har precis packa väskan.
Får skjuts till gymet om ungefär 20 minuter. Så ska slänga in mig något
med mycket energi, så jävlar ska vi bränna kalorier och få fast rumpa!!!
Jag är verkligen peppad för och gå till gymmet nu mera, när jag märker att jag orkar
mera hela tiden. Orkar springa längre osv..
Beror mestadels på att jag har sluta rökt. GO KIJA! ;)

Vad som händer efter vet jag inte. Kanske umgås med någon social människa :)
Don't know. Får se om jag får skjuts hem efter också, annars går nog det med och lösa.
Haha, JAja. ni får ha en grym dag!
Pusssss på er!

Har med kameran så bilder blir det!!
Åker kanske till papi idag eller imorgon. Don't know.. :) Faaan va sköning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0