panik.

Godmorgon. Jag har aldrig tyckt om måndagar. Alltid en dålig dag.
Men min fina syster Sandra fyller år idag. grattis tjejen! Ut på krogen nu ;-)
Så en positiv sak idag.

Nej men jag tycker inte om denna dag, aldrig sovit såhär dåligt. Haft hemska marddrömmar
och vaknade med EN SÅÅÅÅÅN HÄÄÄÄÄÄR stor klump i magen och den går inte bort.
Jag vill bara sova och låta de bli tisdag.


Jag tror jag nästan är arg kanske, fast vet inte om jag är arg på mig själv.
eller på någon annan? hm... jag har ingen lust iallafall. tror jag ska stänga av telefonen,
gå på mitt möte åka hem och äta sömntabletter tills jag somnar.
sen vill jag åka till strängnäs redan imorgon. Ska jag inte göra det?
Jo... blir nog så. Eller kanske redan ikväll och stannar där i resten av mitt liv. GAHHHH....
Eller hela veckan ut. Ahhh.....
haha jaaaa jag får dampa ut mig lite här också. när jag inte har min pojkvän jag kan göra de på.
heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0