sweet dreams are made for lairs.

Hej, drömde inte så bra som jag trodde. Vaknade för en timma sen och har pimplat kaffe
för va helt kallsvettig och ville inte somna om. Är på min 3 kopp kaffe och kollar för andra gången den här
veckan på chelsa-barcelona. Fotboll <3 Haha inte min grej, men kul och kolla på.
Ja, time to göra sig i ordning för arbete. Jobba ett par timmar, hem och fixa sig..
Sen vet jag inte vad dagen bjuder på. Jag hoppas innerligt att den bjuder på Gabriel och en rolig kväll.
Only time will see.
Jaja. Slut babblat. Babblar bara massa skit.

En bra sak jag kommer på med och vara ledsen, jag älskar och städa.
Röjer bort massa tankar samtidigt. Tror nog jag städar huvudet också. Haha har damsugit rummet osv
plockat lite här och var, dammat och fixat. Bra gjort kija!

Nu ska jag springa till godispåsen utan att någon märker. Nä. Usch. Eller jo.
En sista godis, sen ska jag leva på kaffe citronvatten och äpplen med kanel! Namnam.

Ni får ha en bra dag. För jag ska slita och tjäna pengar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar din blogg, du skriver så jävla bra + att du är otroligt vacker!

2012-04-21 @ 14:50:21
URL: http://emmakkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0