Take care ;-)

Hejsan hoppsan! Mitt humör är grymt. Taggad som fan på livet just nu!!
Har inte bloggat alls bra.. Fy kija!
Men har umgåts med hjärtat denna helg.
Inte gjort något särskilt, bara mysigt. :)

Kom precis ut ur bastun och duschen, gjorde i ordning en ansiktsmask och skrubbade kroppen.
Så nu är man nyrakad och fräsch! Grymt jag kommer sova inatt.
Förutom min mensverk jag har. GAH! Hatar min mage, alltid något. hgidnfsj.
HIhi

(Gammal bild från bastun..

Va ju och köpte lite kläder i torsdag tror jag??
Slänger in bilder på det här:













Haha. där va allt :)
Ska nog köpa lite mera kläder i veckan. Mhmm, lyckokänsla :D
Beställde btw mina NIA skor idag. Så dom kommer förhoppningsvis
på onsdag!
Hihi Lyckligt!!!
Nu ska jag kolla fb och äta upp mina nudlar.
Ha det bra!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0