Utkast

På tal om ingenting. Så har jag duschat, fixat klart allt för helgen. Så nu är jag nyrakad och fräsch.
Har smörjt in mig med BUS och haft ansiktsmask! Reeedy for a friiiky friday!!!
Har pratat med mor och far min. Jaja. Money for nothing. HAha?
Nu har jag ingen lust, ska leta sömntabletter och lägga mig. Försöker lägga in bilderna imorgon
på det jag köpte. Sen ska jag springa förbi stan imorgon innan jag åker till torshälla och köpa några tröjor.
Jag älskar tröst shopping. speciellt när papi ger mig pengar!
Vill hitta några färg glada linnen/tunikor. Hitta en sån jävla sexig tröja idag. Dreggel.
Blir nog den imorgon.
Har ingen bild, för ser ut som katastrof faktiskt :( Och har inga gamla bilder på datan!
Ha de gött. Puss





Satt och trycket ihop massa bilder här också. FUNNYLIFE!
Jag lider av grova aggrisions problem just nu, för tillfället. Såhär på kvällskvisten.
Min blogg. Jag får skriva av mig! Det är inget som handlar om varken mig eller någon.


Just nu, just idag. Är jag så trött på alla. Jag är riktigt trött på alla lögner, alla idioter.
Alla som bara tror jag är helt jävla dum i huvudet. Jag har ingen lust och bli tagen för en idiot.
Jag hade en grym jävla familj! Jag älskar min mamma, min pappa och mina grymma bror.
Jag ser upp till dom till tusen, för alla har alltid ställt sig upp, oavsett vad! Mina förebilder. Verkligen.
Men jag är så trött på både dom och på alla. Hela systemet.
Det går bara runt, runt i en cirkel.
Jag tycker hela systemet är så fel byggt. Helt jävla sjukt. Jag förstår inte hur en pundare, som inte varit ren senaste 3 åren bara kan få allting serverat medans en person som kämpar, lagt allting bakom sig. Ska fortsätta sitta och vänta. Sitta och bara titta på alla lögnare, på alla som är falska och endå tror alla att man
alltid ska orka. Alltid orka, även fast ingen annan står vid ens sida.
Som alla dom lovade, då allting va bra! Då lät det så bra, så perfekt. Som början på ett nytt liv!
Men nu, vart är alla dom? Riktiga lögnare. Det finns ingenting som kallas tillit. Inget förtroende alls.
Det är bara ett jävla ord. Som ska lugna ner en.

Jag förstår verkligen inte hur en person, kan sätta sig och säga till en att jag har problem. Du är dittan och dattan, Du gör dom felen. Du gör dom misstagen. När man inte ska döma en efter ens problem.
Utan efter hur man beter sig! Och det finns ingen annan än en själv som kan säga till vad man själv har för problem. Finns ingen. Så får man bara skit, för man försöker bry sig. Försöker älska sin familj. Försöker ha kvar en liten kontakt. För i slutändan är det bara familjen som är kvar, för det är ens eget kött och blod.
Blod är tjockare än vatten. Så kommer det alltid vara!

Jag önskar bara att folk bara kunde öppna deras ögon och inse ett och annat.
Nu säger jag inte att jag vet allt och är smartast i världen, men det är precis så här JAG ser på saker.
Såhär jag har fått till mig allt, såhär jag växt upp och sett saker. Jag har fått min egen bild av hela systemet.
& allt är åt helvetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0