When you like someone so much that you can't fall asleep, because reality is finally better then your dreams.

Sitter hemma i Tumbo. Hemma, yääääp!
Mina söndagar brukar vara hela underbara, ta hand om mig själv.
Men denna suger så mycket som jag suger G ;)
Hahaha.. Nej men, aa Gabriel släppte av mig här hemma.
Har umgåts med han, belinda och isabelle hela dagen! Sen åkte jag och <3
därifrån och hämta upp pasi och simon och åkt runt och fixat lite!
Sen släppte dom av mig här och nu sitter jag här i Belinda xl Onepiece
och ska ta ett glas cocacola!
Imorgon är det valborg. Gud ska det firas. SKA umgås med <3 mitt.
Ni som inte förstår, är <3 = Gabriel. Haha!

Lördagen va en bra dag, förutom att gabriel inte va med. Dumma han :(
Men va hemma runt.. öhm, 4-5? Don't know!
Men jaja, nog om det. Har inget intressant och skriva. Är jävligt irriterad bara.
Ha de bra!
Slänger in en bild från igår och en på <3




Kommentarer
Postat av: Gabriel

Hahaha! Som jag suger G! :D DU ÄR UNDERBAR!<3 Tagga till idag älskling! <3<3

2012-04-30 @ 12:46:24
URL: http://kkija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0