you better treat your girl right before another man will

10 min senare och jag skriver ett till inlägg. go kija.
fan vad livet suger utan telefon! får se till och skaffa en till veckan,
någon idiot som kan ta ett abonemang till mig kanske! :-)

sitter och pratar med joel över facebook lite om charlie. gud vad jag saknar honom
mera och mera! hans leende, som alltid smittades av på en..
Vi ses i himlen min ängel <3

bastun är snart igång tror jag och ska hoppa in där senare och göra mig fräsch för
kommande vecka. är ledig imorgon, skönt. så blir och åka in till stan och träna som aldrig
förr.. ska kanske träffa upp någon kär vän på en fika? jag vet inte.
jaja.
på söndag har jag bokat tatueringstid. grymt! slänger upp bild på den eller dom? när dom är klara ;-)
jag har tusen jag vill göra. men blir 1 eller 2 denna gång och den tredije om 2 månader ungefär.
grymt ;-)

just nu luktar de tacos i hela köket, så de börjar kurra i magen. namnam! :(
nu får jag lösa det med en macka medans jag väntar.
ha det grymt.
looooovar och slänga upp bilder ikväll!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0