02:26

Klockan är mitt i natten och jag har ingen lust och sova, är inte alls trött. 
Har ont i magen, ush för det! Men är faktiskt inte så röksugen.. rätt skönt!
Ska jobba idag, eller imorgon.. eller aa, hur man nu än säger. 
Men ska skriva till mormor och försöka skjuta upp det tills på Tisdag! 

Jag vill sova, skulle vara skönt.. Men nej inte funkar det inte. 
Och Gabriel ligger som vanligt och sover som en stock.. Mitt liv funkar
inte utan mina sömnmedeciner :( Inge vidare när jag inte kan sova

Tittade lite på kameran har massvis med bilder, så om jag inte åker och jobbar idag 
så blir det bildbomb när jag kommer hem! 
Nu ska jag pussa lite på min prins och hoppas han vaknar och är hur pigg och glad som helst! 
troligtvis inte..

Hoppas ni har en trevlig natt! Ha det bra!

"she was a young girl in pursuit
Of glory and fame
She would do anything she could
To feel the flame
When everybody knew your moves
And the games you played
She finally made all her dreams come true
And then she screamed
Oh no, this ain’t paradise"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0