10 sanningar om mig

Inläggen precis under. Har jag tyvärr ingen aning om vad det är osv..
Blev medlem någonstans, förstår ingenting :( Jobbigt läge!


Har rätt långtråkigt denna söndag och längtar tills bastun är igång.
Så kör 10 sanningar om mig själv:


1. Jag älskar överraskningar!! Speciellt gulliga sånna. :)

2. Det här är första gången jag är kär och jävlar vad kär jag är.

3. Det finns ingen jag har så stort förtroende för att jag kan berätta allt till.

4. Jag är sällskapssjuk. Hatar verkligen och vara själv!

5. Är jätte envis, även fast jag vet att jag har fel.. hehe

6. Jag har 1 jätte stort komplex för min kropp, annars är jag rätt nöjd!

7. Jag tycker om vegetarisk mat mer än saker med kött i.

8. Jag är rädd för döden.

9. Jag har lärt mig av mina misstag!!
Kanske inte första gången, men nu.

10. Jag är väldigt blyg med nya folk. Men annars är jag hur social som helst!

Kommentarer
Postat av: din gabriel

<3

2012-02-26 @ 18:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0