Cause he's taking you for granted and everything you had got destroyed

Ligger i sängen och äter lite godis.. Hihi, måste börja med träningen snart. Annars blir jag tjockiskija :(
Kom ut ur bastun för ett litet tag sen, var hur skönt som helst.
Och jag fick en ansiktsmask, så satt inte alls fel nu efter helgen och ligga i bastun med ansiktsmask och dunka musik :$ Jag älskar sånahär söndags-kvällar! Borde nog vara söndag oftare..

Imorgon är det måndag, men det är vell lika bra. Ta tag i det som borde ha gjorts i helgen.
Även fast det här nog har varit den värsta helgen på evigheter, har jag lärt mig en hel del.
Snart är det alla hjärtans dag.. hade längtat så mycket till den dagen.
Men nu ser det ju inte ut så att det blir som jag hade tänkt mig. Men ja vem vet?
Mirakel kanske sker ;)
Slänger nog in en bild och säger godnatt lite senare! Ligger och kollar på en skit cool seri på 1.an om robotar och människor, fastnade för den.
Ha det bra!

Och jag är glad att jag har min fina pojkvän, han kan få mig lycklig. Även fast vi hatar varandra ibland.
Så är han den jag har närmst mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0