Det finns ingen förändring

Varit på stan med Viktoria och Isabelle, köpt kläder parfym osv..
Träffade mormor och tog en caffe latte med vanlij smak på coffe house! :)
Solade sen 20 min på Solfluxen i Nyfors. Faaan va skönt!
Börjar bli lite brun nu! ;)
ska sola igen på fredag!

vill fortfarande beställa mina skor! Får göra de nästa månad :(
Pratar med hjärtat i telefon, ska nog lägga mig i sängen snart.
Helt trött!
Jobba imorgon igen. Till 2 :(
Vill ha min tandblekning också!

Lägger upp bilderna på vad jag införskaffade:


vanlig parfym, luktar skit gott. FRÅN HM faktiskt.


björnfitts vantar på veromoda!


svarta jeans från gina tricot.

tröja från hm tror jag.. den är biege/rosa inte vit.


vit tröja från gina


vit tröja ?..


halsbandet från vero moda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0