Give me wings so I can fly, you'll already saved me I need you to follow cause we made it all this way

Söndag. Fan va skönt!
Ska ta en ansiktsmask lägga mig i bastun och ta det lugnt och läsa en bok! Behövs.
Fredagen bestog av umgås med härligt folk och kul hade jag, vaknade upp på lördagen
hos Gabriel, låg inne ungefär hela dagen och kollade film och blev fet!
Imorgon är det måndag och då ska jag träna, fyfan vad skönt!!!
Träningen är min nya kärlek <3 Man känner sig som en ny människa efter.
Sen är det tisdag och då är det alla hjärtans dag. Får se vad som händer,
den blir ju inte som jag hade tänkt mig för 2 veckor sen, men den blir nog bra. Kanske.
Ska träffa min fina Josefine i veckan, på onsdag och umgås lite. Tycker om henne massa!
Försöka träffa Maddeluskan, hihi. Va allt för länge sen!
Nu blev det nog tusen rader onödig text, haha.. Nu ska jag äta sen slänga in tvätten och vänta på
att bastun blir ledig!
Ha det bra!

"Sometimes you have to forget what you want, to remeber what you deserv"

It's never too late, to live happily ever after

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0