Helt slut

Är helt slut, förstår inte.. Har kramp i magen och skulle kunna somna när som helst.
Är fortfarande hungrig tror jag! :( Nä men usch, ska sätta på en bra film och försöka somna.
Imorgon ska jag iväg och springa lite innan skolan och sen efter skolan blir det och träna enu
mera sen åka hem till min absolut käraste Gabriel! Jag saknar honom.. massor.
I helgen blir det nog lite alkohol på fredagen sen hoppas jag på att min kära man hämtar mig
på kvällen så åker jag dit och sover, sen på lördagen ska jag umgås och mysa hela dagen med min man!
Hoppas jag hinner få min kamera innan helgen, då blir det massvis bilder!! :D
Min mormor är för bra ibland! <3

Ska ut och röka en sista gång.. Sen lägga sig i sängen och vänta på att telefonen ringer
så jag kan somna bra!
Sov så gott och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0