hur högt vill du fara?

Godmorgon!
Glad alla hjärtans dag, eller säger man så?
Är på helt sjukt bra humör idag, så denna dag kommer nog vara helt fantastisk.
Ska servera idag i resturangen, hoppas det blir kul! Sitter och väntar på att
dom ska öppna så jag kan få kaffe och ta en cigarett. Kom på mig själv i morse hur
mycket jag börjat rökt. Inte bra kija! Ska börja trappa ner och sen sätta en dag
när jag ska sluta helt. Det borde gå bra när jag tränar och så nu!

Ska träffa min kära efter skolan vid 2 och så ska vi hem till honom snabbt och
sen ner på stan och äta någonstans sen gå på bio!
Åh så mysigt. :$
Jag är jätte kär, även fast jag inte alltid gillar det. Så är han den som får mig lycklig!
Mitt fina hjärta <3
Jag kommer aldrig släppa honom, han är min! & kommer alltid vara de. Så de så!

Kommer nog lite mera bilder nu, köpte äntligen kameran igår!
Det fick bli en vanlig svart:

Nu ska jag kolla om dom har öppna, så jag kan få ta en kaffe och morgoncigarett!
Ha en bra alla hjärtans dag, för det ska jag verkligen ha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0