hygien lektion

Fyfan för dom här lektionerna :( Så sjukt tråkiga.. 
Sen har jag näringslära och sen ska jag träffa mitt saknade hjärta!! 
Åh så mysigt. Ikväll blir det nog umgås med Gabriel Jesper och Markus. 
Dom ska nog dricka, för mig blir det nyktert. Skönt! 

Åhh, kom precis på. Det är sista skoldagen på 4a veckor. 
10 dagar lov, 3 veckors APL! Yääääy. :D
Nu ska jag gå och tvätta händerna, för vi pratar om virus. 
Och det här va absolut inte mysigt... 

Saknar mitt hjärta obeskrivligt mycket btw! 

Ikväll blir det slutröket för min del förresten, nu ska jag hålla det. Har ingen lust och röka
längre, fy och blää! 
Den här gången ska jag klara det! Till sommaren. Ska jag vara rökfri!

 

Ni får ha det så bra! Slänger nog in ett inlägg senare. Puss

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0