My own love story

Fan vad jag älskar kärlek ibland, för nästan allting handlar om och kunna lösa saker.
Och att man klarar sig igenom saker bevisar bara hur stark kärlek man har!
Även fast ibland har jag bara lust och aldrig mera vara kär, så vet jag att jag aldrig
klarar mig utan de. Klarar mig aldrig utan min största första kärlek!
För hur mycket jag kan säga att han är dum i huvudet och elak, så älskar jag honom och
jag menar det när jag säger de.
Han har gjort så mycket bra förändringar i mitt liv!
Men allting går och lösa och det gjorde det här med, för jag kan inte tänka mig mina
dagar utan ett sms från honom när jag vaknar och höra hans röst och få pussa på hans
fina läppar! :$
Hihi oj va kär jag är...

Kom precis hem förresten, min fina man och marcus körde hem mig. Massa gulligt!!
Så ska ta någonting och äta och sen ta en lång varm skön dusch.
Sen blir det vell lägga sig och kolla något bra på tv. Börjar bli förskyld i näsan.. H3h3
Ser ut som ett lik just nu, så ingen bild får de bli!

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Myypalohonka

Markus* :)

2012-02-07 @ 19:06:55
URL: http://myypalohonka.blogg.se/
Postat av: din gabriel

FÖRKYLD? ;-)

2012-02-07 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0