One of the keys to happiness is a bad memory

Jag skulle behöva en stor fet chipspåse och bara tycka synd om mig, men det är onödigt :D 
Sitter och funderar på om man ska ringa Titti så jag kan börja röra mig hemåt, har lite 
och göra innan skolan imorgon.. Rätt mycket faktiskt! :( 
Morgondagen börjar med servering i skolan, så vi kan öppna restuarangen snart! 
Direkt jag kommer hem ska jag lägga mig i bastun och sen hoppa i ett varmt bad med en bok 
och bara ta de lugnt :) Känns som en helt värd söndags kväll. Om jag inte bara går och lägger mig, är jävligt trött. 
Vaknade klockan halv 10 i morse och somnade runt 4a inatt. 

Kom precis på vad jag vill ha. Hade inte suttit fel med dom här! Hihi


Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0