put your vision to reality

Jag förstår mig inte på folk. Om det alltid har varit såhär måste jag varit blind! 
Har inte ens ord.. Men det bevisar bara att ni alla kommer inte till himlen iallafall :) 

Har haft en jadu.. konstig helg. Fredagen var jätte bra och mysig, allting var perfekt!
Va med min kära Gabriel. 
Lördagen åkte och jobba sen göra i ordning sig för att åka till Gabriel. 
Men saker slutade inte som jag trodde. 
Så gick hem till mamma och fick lite kärlek, hehe behövdes
Och fick dampa ur lite i telefonen.. behövdes jävligt mycket! tack <3
Ja, nu sitter man här och kan absolut inte somna. Har 10.000 saker och tänka på. 
Så ja... Vad gör man? 
Hoppas ni har haft en jätte bra helg!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0