söndag

Har haft världens mysigaste helg med hjärtat. 
I fredags drog jag markus gabriel och jesper till johanna och drack lite. 
Lördagen blev det partaj i skiftinge med gabriel markus hos josefine. 
Va väl ca 20 andra där som jag inte hade en aning om vilka dom va, men 
det va helt okej! Kul hade jag. :D
Jag tycker om min bästa pojkvän och mina fina vänner. hihi
Nu är det söndag och har varit och tränat med hjärtat, aldrig ansträngt mig sådär mycket.. DUKTIGT! 

Ska bada med min käraste man och sen lägga mig och kolla BB :-D
Har varit utan cigaretter 24 timmar, så nu ska jag sluta röka på riktigt!!!! 

Lägger in bilderna från helgen imorgon, om jag kommer ihåg :)

BTW SÅ ÄLSKAR JAG MIN POJKVÄN GABRIEL ROSÉN MEST AV ALLT!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2012-02-20 @ 00:22:57
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0