Söndagskvällar <3

Har precis kommit ut ur bastun och duschen. Haft hårinpackning, snabb ansiktsmask,
skrubba kroppen, rakat mig överallt osvosv..
Målade naglarna, skrubbade händerna blabla
Känner mig riktig härlig! Ska ta något litet och äta samtidigt jag ska ta mina medeciner.

Är rätt nervös för imorgon, ska till Tegelvicken och ha min praktik i storköket..
Hittar verkligen inte där, men får skjuts dit kvart i åtta!
Hoppas det går bra och jag trivs!
Ska försöka få mina skor beställt nu i veckan och köpa skinjacka. Behövs en ny!

Här är några bilder:
bastun


boken och vattenflaskan!


1 jätte söta bilder på mig! alla bilder är suddiga för bastun är igång..


Här är naglarna, tog bara en orange färg. Härligt!
Min nya ring på bilden oxå. (K asfet hand)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0