We will rise, even when we fall

Sitter i skolan, gjorde precis ett matteprov. Klarade det 100% ett prov kvar sen är jag klar med 9ans matte
Hihi fan vad stolt jag är, fick precis ett nytt prov. Som inte såg lika kul ut. Masas x+y-x.. förstår ingenting..

 

Innan skolan var jag och träna, brände 180 kalorier. Ännu duktigare!
Ska träna efter skolan med Gabriel och springa ännu mer. Sommaren 2012 ;D
Nu måste jag fortsätta med provet, slänger in en halvdan bild tagen med datan.. 
Hihi har på mig halsbandet jag fick av hjärtat i tisdags :$ 
I love you <3



Nu längtar jag till lunchen, håller på och dö. & god mat är det!! 
Ni får ha det så bra, skriver nog något senare. Har endå datan med idag! 
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0