Your worst enemy could be your best friend, and your best friend your worst enemy.

Kollade precis klart Shottas för tredije gången sen igår.. Härlig film ;)
Har en sovandes karl i sängen som inte är villig och vara vaken!
Satte precis på filmen The change up. As rolig!

Idag har jag nog inte gjort något särskilt, har spenderat tid med hjärtat. Har behövts <3 
För länge sen!
Va på Tuna park osv förut idag, köpte ansiktmasker och badbomb och en kors-ring så vi låg i badet innan vi 
myste ner oss till BB! Jag älskar bigbrother det här året endå, så sjukt hjärndöda!.. 

Köpte naturgodis idag istället för godis och chips, duktig tjej!


Helt sjukt gott och mycket bättre än godis! 
Ja och nu är det en vecka sen jag slutade röka och jag har aldrig varit stoltare över mig själv. 
Fattar inte att jag klarade det och jag älskar det så mycket. Så jag ska köpa mig ett par jätte fina 
skor som belöning för jag klarade det. Är så värd dom!
Slänger upp bild på dom när jag beställt och fått dom. 

Nu ska jag lägga mig bredvid min kära och ser om han går med på och kramas lite
och ska ladda ner en ny film så jag har något och göra inatt.. hehe 
(fick bli over her dead body)
Ni får ha det så bra!


Dom fick bli i miniatyrer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0