1 2 3 fanta och rose

Ush den här magvärken. Fan!
Nu ska jag lägga mig i sängen, utan Gabriel. Kommer inte kunna sova!
Hatar söndagar nu. Igen. Vill ha helg, så jag kan få umgås med älskling igen.
Hatar och jobba, hatar och bo 100 mil ifrån honom. Hatar att jag bor här.
Hatar att jag inte bor granne längre med han.
Hatar att jag har ont i magen. Fan vad negativ jag är!
Hatar att jag inte går upp i vikt, hatar att jag inte är cpsmal.
Hatar att jag inte bor hemma. Hatar att inte har alla mina skor.
Hatar att jag borde köpa kläder. Hatar att jag slutat rökt.
Men jag älskar att jag sluta rökt! :(

Jag älskar min man!
Nu lägger jag mig med min jätte positiva inställning på livet + min kramp i magen!
Sov så jävla gott.

Kommentarer
Postat av: yohanna

Tack för du tog din tid att skriva en/flera fråga/frågor till min frågestund. Båda delarna ligger nu uppe :)



föresten, hoppas du stannar som läsare :)

2012-03-12 @ 14:25:31
URL: http://yoyossecet.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N E

hej sötnos! är allt bra idag? :)

2012-03-12 @ 14:52:11
URL: http://gladjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0