Bastu på G

Ja, har inte skrivit mycket alls i helgen. Har inte varit mycket speciellt faktiskt som hänt.
Åt middag i fredags och drack något glas vin! God mat och trevligt sällskap :)
Va hos isabelle med hennes mr.perfect? ;)
Kom hem på kvällen och den slutade vell inte sååå roligt. Men men, ibland är inte allt lätt!
Lördagen vaknade jag, ville inte resa mig ur sängen.. Tänkte inte gå ut.
Så tog sömnmedecin för och sova bort hela lördagen, men precis när jag tog dom och skulle somna
fick jag åka till min kära Gabriel :*
Så han kom och hämta mig efter vägen och vi åkte hem till honom. Han skulle till Pia? på kalas
så jag stannade kvar hos honom och sov. :$

Sen har jag och han bara mysit massor! Ååååh, vad jag älskar de..
Han är absolut min bästavän <3 Älskar att det inte alltid behöver bara vara min pojkvän.
Utan min bästavän också. Att vi kan ha grymt kul tillsammans också!
Missförstå INTE. Vi är som bästavänner, fast vi rör inga andra ;)
Han är min resten av livet! :D såååådeså!

Nu satte jag precis på bastun så ska ligga där inne i nån timma hade jag planer på, härligt
såhär innan skolveckan börjar igen!
Göra inpackning och kolla om jag har en ansiktsmask kvar? Annars får jag hitta på en själv.. Haha

Har varit rökfri 4 veckor och 1 dag. VÄRLDENS BÄSTA SAK!!!
Och min tandblekning funkar utmärkt ;-) Kanske kommer ett resultat på bild.. Vem vet!

Nu har jag ingen lust. Får se till och fixa lite bilder!
Funderar på och tatuera mig när jag får pengar, vet faktiskt inte. Är sugen på och göra massa saker..
Eller kanske bara köpa världens finaste present till hjärtat för allt? :$
Äsch nu blev de MIL långt. HA DE BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0