born and raised in different ways

Tjena tjena mitt bena!
Sitter med Tiffipiffi i telefonen och pratar massa skit. Jag saknar henne. Min bästavän <3

Har umgåts med min fina Maddeluskan, va allt för länge sen! Vi gick runt och prata massa,
gammalt & nytt!! :)
Jag saknar henne, måste umgås med henne oftare!

Har hitta ett par skinnhandskar jag ska köpa. Ska nog köpa dom imorgon eller på torsdag!
Och har hämtat en korallblå jacka hos frida, grymt fin färg! Passa perfekt nu till våren. Hehe

Ska smörja in mig med bus nu och lägga mig i soffan. Eller ska duscha först! Haha
Saknar mitt hjärta, hoppas han ringer. Jag ska träffa honom imorgon! YEY, glad tjej.
ååååhhh vad jag saknar honom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0