Det blir aldrig som man tänkt sig

Mitt huvud är kaotiskt. Allting går ju aldrig bra. Jag skulle jätte gärna bara
skita i allt och bli gamla vanliga jag. Men det är ju värdelöst. Har ju blivit bra. Bäst.


Nej nog med sånt bajs. Jag är bra, jag är bäst. Jag klarar mig själv, om ingen annan står
vid min sida
Men jag saknar min mamma.. ska kanske försöka slå en plingplong till henne. Hoppas hon svarar och har 
lust och träffa mig, för jag behöver min elmodre nu! :D

Kan inte lägga upp bilder, datan lever sitt eget liv. Hatar den!
Ska lägga mig och läsa en bok om fängelsen och interner, deras egna berättelser. *stavfel
Men ni får ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. varför skiter du inte bara i allt då? så får du vara dig själv, bäst.

2012-03-06 @ 22:03:51
Postat av: kija

För du missuppfattar allt jag skrev och det har ingenting med dig och göra gabriel! Som du nu ser i smset

2012-03-06 @ 22:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0