Du gjorde alla sagorna till verklighet och utan dig mamma, så är jag inte hel!

Sitter hemma och funderar lite. Har ont i magen, inge ovanligt.
Jag saknar min mamma och vill bara hem hem hem hem hem just nu eller iallafall
flytta. ush va jobbig kväll det här blev!
Och har ingen social pojkvän som kan göra mig på bra humör.. hmm
Träffat Isabell och Tito idag. Dom är mycket bra ibland..
Ska träffa min saknade vän frida imorgon och imorgon SKA jag träna, 2 timmar.
Annars blir jag arg.
Jag vill äta något kanske. eller så kanske jag får mer ont i magen! :(
Nä nyss gick allting jätte bra och nu börjar allt gå jätte sämst. HM!
hoppas jag får mitt sommarjobb på onsdag iallafall, annars blir jag arg..
jag ska få det, kommer få de. YEY! höh..

Nu blir det såhär onödigt långt igen, har ingen lust och jobba imorgon.
Men bara fortsätta! Saknar skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0