Ett litet godnatt!

Hej bloggen och alla ni andra! :D
Tänkte faktiskt bara säga godnatt, har blivit värdelös på och blogga..
Blir bättre. Jag lovar!

Sitter och dricker te och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar!
Ska hänga upp kläderna sen hoppa i säng, ska upp och springa imorgon bitti.
Dutti tjej! Nu ska det bli ordning och reda. Lådvin på fredag? ;-)
NÄÄ!

Har faktiskt inget intressant och säga, förutom att jag umgåts med älskling idag.
Mysipysi ;)
Vi kör på 10 sanningar istället:

1. Jag är väldigt omogen men det är för jag växte upp för snabbt
så jag blev barn nu när jag kan. Men kan faktiskt skärpa mig när de behövs ;)
2. Jag älskar känslan när den jag tycker om bara håller om en, aldrig känt mig så trygg.
3. Jag älskar och köpa nya skor. Har komplex för mina fossingar. Så jag tycker om och köpa
skor som jag vet att jag tycker om mina fötter i. Weird. YEPPpp!
4. Jag är väldigt envis av mig, även fast jag vet att jag har fel, så håller jag fast vid det jag sa.
För hatar när någon annan har rätt när jag var bombsäker!
5. Jag har lärt mig så grovt av mina misstag, skönt att jag gjorde dom när jag var liten.(fortfarande liten btw) 
Så jag slipper dem om några år!
6. Jag älskar faktiskt mitt liv, även fast det är nog världens största bergodalbana!
7. Jag kommer bli lesbisk om min MAN lämnar mig.
8. Jag är sällskapssjuk. Tål inte och vara själv. både för och nack delar med det.
9. Jag tycker drömmar är jävligt coola! Speciellt när man kan styra dom. GReat feeeling.
10. Jag jemför mig själv väldigt ofta med andra, inte bra inte. Men jag gör de..
borde sluta, inge bra alls.

Kommentarer
Postat av: din gabriel

HAHAHAH, 7an XD

2012-03-30 @ 12:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0