fjoediekfeiijiieiei

Nu fick jag faktiskt ett sånt här ruck, även fast jag har ont i magen.
Haha jävlar vad jag klagar!
Om lite mindre än 3 månader är jag i Alanya. Efter det kan jag börja planera min flytt!
För jag har verkligen ingen lust och vara kvar här.
För konstigt. typ.
Konstiga regler och alla tänker på konstigt sätt..
Ska ringa Anna imorgon och fråga lite hur länge det är tänkt att jag ska vara här och så.
hfujdskckmdck, mitt humör. bfhdscdsxchdfhfciöd. kan gabriel bara sluta träna
så han kan göra mig glad


Kommentarer
Postat av: Mysan

Dom har ju redan tränat idag? :P tränar dom 2 ggr om dagen? :o

2012-03-12 @ 20:29:39
URL: http://myypalohonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0