It's all about you <3

Heeeej alla söta!
Har varit med älskling hela helgen och haft en grym helg!
Mitt humör är 100% bäst just nu, även fast det är söndag och jobb imorgon.
Jag älskar bara och vakna upp bredvid honom och få mysa lite på morgonen!

Har varit och hälsat på Jennifer idag på hennes behandlingshem, låg någon mil
utanför Örebro. Va skönt och träffa henne!

Slänger upp lite bilder från förra helgen och från nu i helgen.
Någon sötnos bad mig också lägga upp mina nya skinnhandskar, så de ska jag också göra!


Storlek M. Ser skit stora ut men dom är rätt små! hehe


från förra helgen. Viktoria <3

sötnosar!

bilder från i fredags












slänger in 3 bilder på mig och hjärtat från helgen.
Faaaaan vad jag älskar honom! Han är den enda, absolut den enda för mig.
Jag vet att jag aldrig kan bli såhär lycklig med någon annan, så jag ska
vara med han hela mitt liv. Han har mitt hjärta <3

Ingenting kan gemföras med Han. Perfekt.
Det är dig, jag kallar kärlek!





slänger nog in ett inlägg senare, ska göra i ordning en skål Special K!
Rätt hungrig efter dagen, kom på att jag inte hunnit äta någonting idag..
Ska hoppa in och duscha, göra mig lite fräsch. Söndagar är endå ta hand
om sig själv dag! :D
Nu blev det alldeles för långt.. :( Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

hej =) skulle du vilja följa varandra via bloglovin ? =)

2012-03-11 @ 19:29:17
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

sv: blev nr 3 =)

2012-03-11 @ 20:12:57
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: din gabriel

snygga vi är hjärtat!

2012-03-11 @ 20:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0