lördag

Hade en grym fredag med min fina <3 
Va på inflyttningsfest, var massvis med folk där. Har inte haft såhär kul på länge! 
Träffade massa gamla vänner från Strängnäs. Hade galet kul iallafall! 
Mackan och Maddeluskan körde hem oss igår, hihi fick jag träffa henne också.
Och min älskade Jennifer ringde mig också. Ska dit på söndag!! :D

Idag ska jag ligga inne och mysa hela dagen med hjärtat. Ska kolla om jag har sladden
med mig så slänger jag in bilder från igår. Inte många, men ett par st blev det! 
Jag tycker Gabriel är jätte söt när han ligger och sover. hihi :$
Nu ska jag ladda ner några filmer och lägga mig bredvid honom. 
Ni får ha en bra lördag!

Idag är det förresten 3 veckor sen jag blev rökfri! Faaan vad bra. 
Och det är 4e dagen jag använder tandblekningen och den börjar redan fungera, 
så sjukt nöjd över den. Dom bleks iaf!


Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Julia du vet

Fin blogg! Besök gärna min! :)

2012-03-10 @ 19:49:21
URL: http://natliiiie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0