Matte lektion

Heeeej! :D
Kom precis till skolan och har matte lektion. Har varit och träna på morgnen, 
både sprang och cykla! Brände 270 kalorier. Goooo Kija!
Man är verkligen piggare på morgonen när man tränat. Nu ska jag äta kalorisnålt idag ;-) 

Ska förmodligen träffa mitt hjärta idag igen ett tag. Får hoppas så. :) 
Sen ska jag tvinga mig och träna igen. Ska få finfin rumpa och mage till sommaren!
Några tips på bra övningar för rumpa/mage?

Nu ska jag nog börja göra lite matte, har ett kapitel kvar. sen är 9ans matte klar!
Faaan vad duktig jag är! 
Nu börjar saker rulla på. :) 

Har möte imorgon tror jag med Anna. Ska prata lite om lägenhet och sånt, för mamma hitta
en jätte fin lägenhet i Torshälla. Nyrenoverad och allt, en 2a. Så håller tummarna ;) 
Kanske jag får ett liv till sommaren eller kanske efter? hoppas hoppas hoppas!!

Men nu måste jag börja jobba eller något. Har varit snålt med bilder. Men det kommer! 
Ha det bra Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0