Min prins <3


minfina
Jag saknar min kära obeskrivligt mycket. Jag är allergisk mot att vara utan honom!
Jag hoppas hoppas hoppas, med allt. Att han stannar hos mig, resten av mitt liv.
Min första kärlek och jag har aldrig varit lyckligare!
Vi har våra stunder vi ogillar varandra, men det är honom jag vill ha dom stunderna med.
Ingen annan!
Jag kan inte tänka mig och vara svartsjuk på någon annan än han, kan inte tänka mig och
ligga bredvid någon annan. Kan aldrig tänka och kalla någon annan mitt hjärta
.
För han har mitt hjärta och det kommer han alltid ha!

Snart är det 10 månader sen han och jag träffades första gången och ja, jag föll. Pladask!
Jag är helt fast och jag vet, att jag aldrig kommer sluta kämpa!
Jag kommer alltid vänta, för han är min livs kärlek <3 Den jag vill vara med i resten av mitt liv. 

Jag är lite ledsen tjej, för han är inte här och han kan inte kramas med mig.
Och bota min mag verk :( För just nu gör den jätte ont men ska proppa i mig värktabletter
och hoppas den försvinner! Så jag kan jobba imorgon sen träffa min prins..
Annars blir jag tokig!

Har inte gjort något speciellt idag, tänkte hoppa in och duscha strax och sätta på en ny film.
Har kolla på en romatisk komedi idag, Briefe & Julia. Helt sjukt underbar film.
Grät hela filmen, lite av min magverk sen för den va så gullig. :)
Hoppas ni haft en bra start på veckan!
Pusssss


Kommentarer
Postat av: din gabriel

Fett söt du är hjärtat, du och jag föralltid <3<3<3

2012-03-12 @ 20:51:22
Postat av: din gabriel

64 dagar kvar tills du fyller :*

2012-03-12 @ 21:46:24
Postat av: din gabriel

fyfan vilken snygg flickvän jag har :* MUMS!

2012-03-12 @ 23:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0