my biggest nightmare would be that everything was a dream

Hejsan hoppsan i bubblerbyn!
Jag har väldigt lust och skriva ett väldigt långt inlägg nu. :)
Komenserar för alla dagar jag inte skrev!!!

Jag har precis lagt på telefonen med min El. Fadro. Han kan va bra och ha ibland.
Han ska hjälpa mig. Jag behöver pengar. Tack papi <3
Jag vill ju beställa skor till mig på fredag, sen ska jag vara en gullig flickvän och
visa hur mycket jag uppskattar min man!
Men som sagt, behöver peeeeengar!!!! NU!

Aa, mer om dagen. Va på rätt okej möte idag med El. Madro!
K spanineN kija. H3h3
Sen gick vi på stan lite och fixa nödvändiga papper osv.. Bra och få saker gjort.
heheheh 5 månader efter?!..
Sen träffa jag min underbara pöjk som jag saknat ihjäl mig efter. HIHI
jag älskar o pussas, MED HAN!

Jag ljög på facebook förut. Sa att jag skulle ut och springa, sen leta lägenhet.
Jag valde och gå snabbt från busshålsplatsen hem sen bad jag min pöjk leta lägenhet.
Han är ju smart :( GLAD ATT JAG HAR HAN! Min man <3

Det här börjar lika en bok. Galet om jag någon gång i mitt liv får skriva en helt egen bok och publicera den.
Check. Nu sitter den på saker och göra innan jag dör listan!!
Nu ska jag fixa kläder för imorgon osv... ska hitta något gott. Sockersugen tjej :(

Ha det bra!
här har ni oss hihi. kolla, gud för underbara vi är.
med honom, är jag speciell <3


Kommentarer
Postat av: din gabriel

<3

2012-03-27 @ 21:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0