Onsdag kväll!

Sitter hemma och kom precis ut ur duschen!
Har smörjt in med mig min nya brun utan sol jag fick idag. Härligt! tacktack <3
Så nu varierar jag med båda Garniers och Niveas tror ja de va? haha..


Har faktiskt inte haft så mycket och skriva. Har pussats med älskling idag.
Har inte träffat honom på någon dag :( usch!
Imorgon ska jag träna på morgonen innan skolan, måste få igång det här igen!
Kooooom igen kija. PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP!!!!!!

Har sju månader med älskling. Men vi firar inte de på fredag, tar igen med myskväll på lördag
här hemma hos mig :)
På fredag ska han ha Grabbkväll? ;) Sounds like fun.. hehe
Och jag ska till Min fina vän ida och fira henne, 18 fyllde hon ju idag. GRATTIS MIN FINA TJEJ!
Blir nog skojsigt.
HOPPAS JAG SOVER HOS ÄLSKLING PÅ FREDAG! Annars blir det nog en säng hos ida. hehe :(
Ska göra i ordning te och kolla på bigbrother nu
Hoppas nu haft en trevlig Onsdag. För vädret va underbart idag! PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0